Dreamscapes - The Sandman
As a child, father often told Laura that she is special. But Laura's father died before her full age, and Laura didn’t knew what her father had said about her speciality. In memory of her father Laura kept as remembrance an amulet “the Dream catcher” - her father gave it to Laura since she was a little girl, as Laura complained that she has nightmares. Suddenly her favorite Dream catcher disappears, and Laura falls asleep during her concert. The doctors shrug their shoulders - she fell into a liturgical dream, and in spite of all their efforts she’s not coming back to life. There it was the Professor Sanders offered his services. In this hidden object adventure, you play the professor's assistant—a volunteer who has agreed to participate in an experiment to bring Laura back to life.