Draw a Stickman: EPIC 3
Your creativity will be maximized in the all-new Draw a Stickman: EPIC 3! Embark upon an exhilarating new adventure to defeat the Corruption: solve fun puzzles, outsmart crafty monsters, and discover an all-new world! So grab your freshly penciled Hero—it’s time to be EPIC! Played over 100 Million Times around the Globe and a winner of 5 Webby Awards, DRAW A STICKMAN is back and more EPIC than ever before! Your creativity will be maximized in the all-new Draw a Stickman: EPIC 3! Embark upon an exhilarating new adventure to defeat the Corruption: solve fun puzzles, outsmart crafty monsters, and discover an all-new world! So grab your freshly penciled Hero—it’s time to be EPIC! DRAW YOUR OWN HERO! Use the new, intricate drawing tools to design the perfect Hero! Be as creative as you want—your Hero can be anything you can draw! LIMITLESS SKETCHBOOK! Store unlimited drawings of Heroes and Tools in your new Sketchbook! Swap between these at any time to spice up your gameplay with all your favorite characters! NEW HUB WORLD! Venture around the new Hub World and meet other characters in the Stickman universe! See what they have to say and what they need you to do! EXPLORE LEVELS! Adventure through new levels packed with secrets, collectibles, and hidden pathways! FEISTY MONSTERS! Lots of new monsters to outwit! Be on the lookout for Oozes, Trolls, Bully Goats, and—perhaps the most fearsome of them all—an Evil Hamster! FIND LOST COLOR BUDDIES! Find the lost Color Buddies to add rich, new colors to your drawings! MASTER NEW PENCILS! Use your nifty new pencils to bamboozle bosses and bring to life the world around you! UNLOCK EVERYTHING! Unlock new hidden areas as you find coloring guides, tool blueprints, and pencils! Can you earn 3 Stars on every level? You’ll see plenty of new characters and some surprisingly familiar faces on this new adventure! Who are they? It’s a secret! Are you ready for an EPIC new adventure?