Disney Speedstorm - Welcome Pack
The Welcome Pack contains: - 3,550 Tokens* - 1 Golden Pass Credit** - Lilo (Shards to unlock)*** - Mike Wazowski (Shards to unlock)*** - 1 Racing Suit for Lilo - 1 Racing Suit for Mike Wazowski - 1 Kart Livery for Lilo - 1 Kart Livery for Mike Wazowski Get ready for this thrilling arcade racing experience from Disney Speedstorm! *Tokens are an in-game currency in Disney Speedstorm that can be earned for free by achieving goals in the game, or purchased using real-world money. They are not season-based and can be accumulated. They can also be used to obtain items in the shop. **Golden Pass Credits grant access to a premium tier of seasonal rewards, like liveries, Suits, currencies, Racers, and much more. ***Players will immediately be able to unlock the following Racers: Lilo, Mike Wazowski.