Dig Deep & Astro Miner
Make your dreams come true with the ultimate mining game bundle! Dig Deep - Grab a shovel and let's get digging! Go underground and dig for treasure like a mole on a mission. But don't worry, you won't get stuck in a hole - unless you forget to hire workers to boost your digging empire. Astro Miner - Fly to extraordinary planets with different terrains and start mining valuable minerals to sell them in your base. Create corridors to reach stacks of crystals, or do it your own way and mine wherever you like with the help of dynamite. Hire workers and build an auto-miner machine to speed up your work! Mine everything you can and craft your digging empire!