DeTechtive 2112
ABOUT THE GAME The year is 2112, and the world is no longer the same. In the crumbling remains of a country once known as England, Detective Matthew Wallace—a man with a mysterious past—works as a private investigator. After returning from the Third World War, Matthew takes on an off-the-record case with only one ally: Abigail, a resourceful young secretary. Together, they uncover the dark secrets of the city’s elite while confronting shadows from Matthew’s past in a series of interconnected cases. SOLVE THE CASES Dive into 5 unique cases, each with its own gripping mini-story, distinct map, and atmospheric locations. Every case offers new challenges and mysteries. The choice of how to approach and solve them—stealth, strategy, or all-out combat—is entirely yours. A DARK AND IMMERSIVE WORLD Immerse yourself in a rain-soaked, neon-lit city brought to life with Unreal Engine 5. With a striking noir cyberpunk aesthetic, atmospheric detail, and a unique narrative experience, DeTechtive 2112 invites you to explore shadowed alleys, flickering neon signs, and towering skyscrapers—where every corner holds a story waiting to be uncovered.