DayZ Cool Edition
The DayZ Cool Edition bundle is available now on Xbox. Featuring DayZ with the Livonia map, as well the newly released DayZ Frostline, you’ll find no shortage of new and dangerous lands to explore and discover. The dense 163 km2 map of Livonia enables players to experience DayZ all over again in a brand new environment from the base game. Players must put their skills to the ultimate test by venturing into unfamiliar lands and seeing how long they can survive in a world that’s even deadlier than the last. Then there’s DayZ Frostline, featuring DayZ’s third and newest official map: Sakhal. Travel to a frozen volcanic archipelago that’s 83km2 and characterized by windy hill tops, snowy forests, messy settlements, vast ice fields, and an extensive naval base. Food supplies are scarce and mostly frozen. You’ll have to hunt and fish to survive. Meanwhile, the land’s volcanic nature poses numerous challenges, not least of which is contamination. Brace yourself for an immersive adventure, where the environment is just as much your adversary as the rampant infected and the desperate survivors.