Cities: Skylines - Sunny Breeze Radio
Palm trees sway on the city’s waterfront as you soak up the sun while the music plays. The waves call to you as you kick off your shoes to the sounds of summery electronic beats. Sunny Breeze Radio matches that mood perfectly with 16 modern synth tracks. Kick back and let everything align to create the perfect summer day chill.