Cave Ranger
When the Bitty Gang steals the town's livelihood and takes it underground, a lone, brave cowboy must come to the rescue. Cave Ranger is an 8-bit inspired, retro platform game. Rescue sheep, fight outlaws, and face down dangerous critters. With a whip and pistol at his disposal, the cave ranger must traverse old mines, water reservoirs, and even a sawmill! It is a lighthearted, laid-back western, full of platformer fun.