Candy Rangers
Race against time in this brand new on-rails shooter where you control 4 characters at once! Meet Candy, Mint, Lemon and Plum, quadruplets that live together and work as rangers to fight creatures that come in to ruin the natural environments of the city. Features: - More than 20 playable levels with its secret paths. - Play with 4 rangers at once. - Loads of different enemies and stages, each taking place in a different time of day! - 4 bosses to fight, and a final fight across the entire map! - Split your team to take on 2 paths at the same time! - Take on hard mode. You'll receive twice the time penalty for each hit you take. Become untouchable! - Inky Mode! Once you beat the game, you will unlock new modes to play. Inky can shoot in all directions. Everything goes! - Beat the game to try the arcade mode. Can you beat every level without taking a break?