BRIGANDINE ABYSS
The king of Solginat is dead, and a new would-be emperor stands over the corpse. Confront the dark in one of six different storylines as you manage resources, rally your monsters, and stand against the empire. Brigandine: Abyss is a war simulation game and strategy RPG all in one. In addition to featuring multiple campaigns, the game also introduces a new mission mode. Pay your debts, conquer the world, or bring splendor back to your city—all 24 nations have their own unique win condition!