Start a fashion and dance adventure with your BFFs, the Bratz Pack! Rule the runway and take the stage with Cloe, Yasmin, Sasha, and Jade. Conquer the world in style, creating customizable fashions in the Bratz Fashion Studios. Showcase your signature looks and groove to your favorite songs from the Bratz universe, including ‘So Good’. Jet off to iconic cities, from Paris to Tokyo, but watch out for – self-proclaimed “Style Queen”, Burdine and the Tweevil Twins who are determined to steal the spotlight. Can you out-style and out-dance them in epic fashion battles? Take on the challenge – party in single or multiplayer with up to four players. It's time to express yourself!