BQM - BlockQuest Maker: Remastered
BQM, the dungeon creator where you can make and play original mazes is back with new and improved graphics! You can now turn your ideas into playable dungeons like those in puzzle RPGs, without the need for any complex knowledge. Endless adventures await you in this remastered version! There are so many elements you can use! Switches, doors, NPCs, currency systems, and more! How will one level up when playing your dungeon? Pushing boxes around? Dodging traps? Defeating monsters? It's all up to you! The game includes some premade challenge dungeons, and of course you can play dungeons created by people from all over the world as well as have them play your own! You don't need to know how to write code—even the most complex systems are easy to implement. The only limit is your own creativity! The remastered version also includes all parts from BQM's two DLCs: SAMURAI ERA and CYBER CENTURY.