Ball Love
Connect the red and blue balls in this fun puzzle game, rotate the obstacles, create the perfect path, and overcome increasingly difficult challenges. Test your reasoning, precision, and strategy in 60 puzzle levels. ROTATE THE OBSTACLES AND FIND THE PERFECT PATH Use the rotation of the obstacles to change the course and make the two balls meet. CONNECT THE BALLS AND COMPLETE THE 60 LEVELS Solve each puzzle with clever moves, overcome new challenges, and advance through a sequence of increasingly challenging levels. A SIMPLE PUZZLE TO LEARN, BUT DIFFICULT TO MASTER Plan your moves, discover the correct combination, and find the solution before you run out of options. The further you advance, the greater the challenge of connecting the balls.