Bad Cheese
Bad Cheese is a psychological horror game inspired by the eerie charm of 1920s animation. Step into the tiny paws of a mouse spending the weekend at home with a dysfunctional Dad while Mom's away. Be on your best behavior and KEEP DADDY HAPPY. Complete tasks, eat snacks, find toys, and navigate the "complicated family dynamic." Experience the gruesome reality of a child-mouse trying to maintain a sense of normalcy in a not-so-normal household. Every family has a corpse in the closet and in this house, there are many closets. Hand-drawn art combined with a 16mm film-inspired aesthetic will make you feel like you're watching a scary cartoon from the golden era of animation.