Anomaly Games Bundle
Prepare for the ultimate test of observation and survival with The Stairwell, Before Exit: Supermarket, and Before Exit: Gas Station. Whether you are investigating an infinite stairwell for strange phenomena or closing up retail shops under the watchful eye of a demanding boss, every shift demands absolute perfection. Clean your workplace, handle the final customers, and stay alert for anomalies to safely complete your tasks. Test your sharp eye across various locations, climb the global leaderboards, and see if you have what it takes to make it out safely.