Alter Age
Arga has been training daily to prove himself superior to his father, who holds the title of the strongest in the world. During this process, he awakened the class Soul Alter, a unique skill that changes the forms of himself and his companions between grownup and preteen. Sometimes a youth, sometimes a boy, he faces great trials with his companions. Alter your team in turn-based battles between grownup and preteen forms to alternate between attack or support types! Utilize a wide range of battle arrays and elements, including equipment and passive skills, to strategically navigate battles. Explore a vast expanding world depicted in beautiful pixels, from puzzle dungeons to detour dungeons! Collect ingredients while walking around to cook meals, take on special quests limited to the preteen form, and fully enjoy every corner of the world of Alter Age!