Webgeon Speedrun Edition
Webgeon Speedrun Edition is a Arcade Speedrun Game, You have to be fast, yes you have to be fast, Can you finish 20 levels in the fastest time? Our character is a spider, but you have to be careful, Not all levels are safe for you, Can you solve the challenging puzzles as fast as possible? Differently designed, Different colored sections, But watch out, the levels get harder and harder!