Santa´s World
Santa´s World is a jump´n run Christmas game inspired by classic platform games. The goal is to find the three lost Christmas gifts and go to the next level while collecting items. Traps, obstacles, and enemies make the quest very challenging. Find snowballs and throw them at enemies to remove them. 3D graphics packed in a nice graphics style, great 2.5D levels and proven gameplay gives you hours of fun.