Mystery Box: Evolution
Enjoy the 2nd chapter of the 'Mystery Box' puzzle game series! Unlock 57 boxes by solving tons of intriguing riddles that will put your brain to work Turn wheels, move handles, push buttons, and think smart to solve the puzzles, unlock all the boxes, and collect tiles to discover lost artifacts. You can find hidden tiles on the side of the boxes as well, so pay attention to the details! Discover all Artifacts in this escape room game to unlock an extra amazing level, the Ghost Box!