Look Mum No Computer
Brace yourself for a wild ride where music meets mayhem! Look Mum No Computer takes you to the quirky, pixel-art universe of Soldersworth, as you join Sam and his Synthesizer sidekick, Kosmo, in this twin-stick shooter action-RPG to battle rogue household items and fix them from the inside — one electrifying beat at a time! Key Features Interactive Music Creation: Craft and upgrade unique modules that not only serve as powerful weapons but also form the instruments of the game’s evolving soundtrack. Customize your playstyle and compose your own electronic music as you battle rogue machines DIY Crafting System: Collect items and craft new modules inspired by creator Look Mum No Computer’s iconic designs, including the flamethrower module — a fiery nod to their infamous flamethrower organ. Quirky Worlds to Explore: Warp into the strange and vibrant pixel-art landscapes inside machines, teeming with bizarre creatures, challenging quests, and epic boss fights. Dynamic Combat: Take on swarms of enemies using twin-stick controls, balancing your energy to fuel both your arsenal and your electrifying music. For Music Lovers and Gamers Alike: Whether you're a fan of retro games, electronic music, or Look Mum No Computer's inventive DIY spirit, this game offers something you’ll love. The Adventure Awaits Travel through the world of Soldersworth’s rogue devices, meet unforgettable characters, and unravel the musical chaos inside. Will you repair the machines, conquer the bosses, and restore harmony—or lose the beat forever?