Haneda Girl
Welcome to Data Empira Pilot Haneda! ALARM! Data Empire is being invaded by the Hackernauts! Help Chichi Wakaba (pilot Haneda Girl) to save Data Empire from the frightening (and intense) Hackernauts. Dive into this adventure with an exquisite game feel along with M.O.T.H.E.R., Haneda Girl’s combat tactic mecha. Slashes or bullets, control both characters and play in a creative and frenetic way. Tight controls, an addictive loop and the best techno music you’ll hear this season. Are you in? Haneda Girl is a stylish 2D action (precise) platformer. Swap between characters and clean up the menace in the faster, smarter and most efficient way. Each encounter can be solved in very different manners. Be creative! From speed runners to casual players, this game is designed for EVERYONE! "Learn from your mistakes" Replayibility is the essence of the experience, but don´t worry! An exciting game feel, short rounds and tight controls will make you enjoy every pixel of this addictive and challenging game. "The challenge is not the path itself but how you make your way through it” Slashes or bullets, play safe with M.O.T.H.E.R or fast and dangerous with Haneda (Insta-kill). But remember: “You can go faster alone but further together” Instructions: I am fearful and conservative = use M.O.T.H.E.R Some days I get the nerve = Swap between M.O.T.H.E.R and Haneda I am very forward = Haneda Girl (no doubts) Get better rank Also collect medallions with additional LORE to dig into the game storys and collects items to unblock NEW ballistic weapons designed for the mecha M.O.T.H.E.R New weapons = tactic advantages Also collect medallions with additional LORE to dig into the game story History Chichi Wakaba is the best player of Haneda Girl, an arcade machine located at Mr Hinata’s coffee shop. When she comes back home from school, and if she hasn’t got many homeworks, she uses to stop at the coffee shop and save Data Empire again and again. She is so good that professor Nakamura, the creator of the game, chooses her to travel into the game and make her an authentic Haneda Girl pilot. Along with the tactic combat mecha M.O.T.H.E.R. they are the scourge of the Hackernauts, the worst known threat to Data Empire. Would you like to help them, erase once and for all these annoying invaders and ensure a longlasting peace in Data Empire? We wait for you! ¡Enroll and fight the devil after school! An easy and cute story along with a powerful techno soundtrack complete the Haneda Girl experience. Intense game play sessions full of dopamine secretions guaranteed. "In a world made of cortisol, try to be the dopamine" Key features: "Move like in CELESTE Destroy like in BRO FORCE Slash like in KATANA ZERO And die like in HOTLINE MIAMI" Are you in?