Bone Marrow 2 (Xbox One)
Bone Marrow 2 - a tactical 2D top-down puzzle game inspired by 2048 mechanics. Instead of numbers, you combine survival resources: food increases health, weapons boost attack, and armor increases defense. By merging identical items, you create stronger versions and decide what to develop next. Your task is to cleverly combine resources and prepare the heroes for the coming night, where any mistake can cost a life. Now is not the hour for armor and coats of arms. It is the hour for those whose strength is born from the very nature of fury and magic. It is time for new heroes to take up what has become their continuation: a jagged staff that has absorbed the earth's wrath; a tight bow singing songs of the wind; a battered grimoire in which the souls of forgotten gods whisper. Their battle is not a formation of combat, but a ritual. Everything happens in a tense rhythm of day and night cycles. During the day, you can both combine items on the field and collect ready supplies into your inventory. At night, when the world freezes in terror, you can only desperately combine what is at hand to forge weapons and brew potions in the pitch dark. Grim, hand-drawn top-down graphics immerse you in an atmosphere of hopeless confrontation. Their mission is not to conquer, but to cleanse. And whether they walk this path depends only on whether you can calculate every move in this great and terrible logical survival puzzle.