Adrenaline Rampage
Adrenaline Rampage is a platformer roguelite where you play as a soldier with up to 5 weapons to fight techno-zombies. Choose characters and skills to rush through the space city, kill ugly BOSSes, and survive. Set in a dark sci-fi world.