Do you remember Rubik's cube ? Your challenge now is to build your own cube, made of 125 little cubes. Game begins with an empty playground and ends when you complete the cube. You can move around as you want but you can release little cubes only in a specific manner. When you leave a block, you need to skip at least two empty spaces before placing your next cube, There're no time limits. Follow enclosed demo to understand how to build your prison.