Zoochosis
Zoochosis is a bodycam horror simulation game. You’re a zookeeper. Identify infected mutant animals, make a vaccine and cure them. Will you save all of them and survive?
Interact with the animals, take care of them, choose and prepare a meal for them, restock and clean up after them in the enclosure.
SAVE THE ANIMALS: Something is wrong with the animals. But you can save them. You can discover the cause of the infection, create a vaccine and cure them.