To Leave
Soar through over 80 gorgeously designed maps by using Harm's "flying door". It's your pathway and only means of transport. Remember! They are very fragile and need to be treated with utmost care. Travel through the Dark Void. Discover hidden meanings and symbolism weaved into the gameplay. Challenge yourself and understand the heartbreaking truth about Harm.