Rock 'N Racing Bundle
Get ready to enjoy Rock 'N Racing Bundle races with your friends and family! Grand Prix Rock 'N Racing gives you the fastest, most exciting races. You can evolve your car, improving the engine, brakes, tires and more until you've achieved the perfect evolution to win the Championship! Rock'N Racing Off Road DX ofrece las carreras más divertidas y emocionates, donde encontrarás muchos derrapes, choques y saltos impresionantes. Dispondrás de varios modos de juego, como el modo copa, contrareloj y multijugador con opcion de hasta 8 Jugadores a la vez. Online leader board where you can compare your best times with those of your friends and players from around the world. Features: - Wide variety of tracks. - Multi-player with 8 players. - Races with 20 opponents. - Realistic physics for driving, jumps and crashes. - Lots of Rock 'N Roll music. - 1080p.