Kemono Heroes
Run and gun fast arcade action with dashes and slashes and fluffy characters When the Moon God turns the inhabitants of the forest to stone, four Animal Ninja Masters must fight their way to Mt. Fuji and break his spell. Use swift moves, an arsenal of tools, and each Master’s unique abilities to save your home! Kemono Heroes combines elements of run and gun, fast arcade action with dashes and slashes, with cool and fluffy characters. It can be experienced alone, choosing between 3 difficulties to enjoy a real challenge. Up to 4 friends can also join forces in cooperative mode, fighting and helping each other to overcome any obstacles in their way.