Inscryption
From the creator of Pony Island and The Hex comes the latest mind-melting, self-destructing love letter to video games. Inscryption is an inky black card-based odyssey that blends the deckbuilding roguelike, escape-room style puzzles, and psychological horror into a blood-laced smoothie. Darker still are the secrets inscrybed upon the cards... In Inscryption you will... Acquire a deck of woodland creature cards by draft, surgery, and self-mutilation. Unlock the secrets lurking behind the walls of Leshy's cabin. Embark on an unexpected and deeply disturbing odyssey.