Find The Cats: Pawsome Bundle
Double the cats, double the fun! Discover adorable cats hidden across a wide variety of charming handcrafted scenes in Find The Cats: Pawsome Bundle, featuring Find The Cats and Find The Cats 2. Explore colorful environments, sharpen your attention, and uncover every sneaky little kitty across both relaxing adventures. With even more levels, more cats to find, and plenty of cozy moments, this bundle is perfect for hidden object fans and cat lovers alike. Features: -Includes Find The Cats and Find The Cats 2 -Cute hand-drawn art style -Relaxing hidden object gameplay -Multiple themed levels across both games -Fun and casual experience -Perfect for cat lovers Good luck finding every cat!