Poetic, surrealistic and melancholic, EMMA: Lost in Memories offers a unique experience in a strange and dangerous world where walls fade away as you touch them. The main character, Emma, is young, vibrant and intriguing: she leaves her home following an owl, and soon loses herself in a world which she slowly finds more and more dangerous. Features: - One fast and simple mechanic: all the platforms and walls start disappearing when you touch them! - The character runs automatically at a fixed speed! Control her special abilities (double jump, dash and climb) and do your best to react at the correct time. - Minimalistic 2D artistic style completely drawn by hand. - Dynamic gameplay in a poetic and eccentric world. - Single-screen levels which combine skill and ingenuity with planification and strategy. - Two game modes: Main Story and Memory Chest. Complete the Main Story first to enjoy the levels in the Memory Chest! - Delicate reflexion on memory loss.