Dark Elven Legacy
Elynar, the most skilled archer among the elves, was summoned for a sacred mission: to recover the ancient relics of her people, which contained the Sacred Scriptures of Wisdom and Kindness. Use your bow and a variety of power-ups to defeat enemies in this action-packed retro game.