Play the official video game of CATAN on Console! Acquire resources, master new strategies, and build your settlements across a board that comes to life. Challenge friends in your living room or play against smart & dynamic AI to become the winning Catanian, then take these skills online with full cross-play compatibility! Take your challenge to the next level with the Super Deluxe edition which includes: - The Helpers - Call on the skills and services of CATAN’s most influential inhabitants as you strive to become the winning Catanian. - Championship Maps - Play like a CATAN World Champion with the Championship Maps DLC which includes 5 board layouts from previous CATAN World Championships. - Dice Skin & Hex Frames - Add some swag to your board with a specially designed player Hex Frame and Dice Skin.