A.I.L.A
A.I.L.A is a first-person horror game set in a near-future filled with immersive technology. Play as the sole game tester for a revolutionary new fictional AI. Survive intense horror experiences that prey on your deepest fears as the lines between virtual and reality begin to blur… Immerse yourself in disturbing horror experiences as a game tester. Survive dark, unsettling experiences crafted by A.I.L.A that prey on your deepest and darkest fears. Evade and outrun a ritualistic cult, solve gruesome puzzles, engage in visceral combat against the medieval undead and more.