True Virus
True Virus is a point-and-click adventure game that takes players to an abandoned psychiatric hospital. Set in a world ravaged by an enigmatic and dangerous pandemic. In True Virus, you play the role of a mental hospital patient who has awoken in a world devastated by a deadly pandemic. Your job is to find out what really happened. Featuring stylized graphics, "True Virus" creates a visually striking and atmospheric environment that enhances the sense of anxiety and trepidation. As you traverse the twisted landscape of the abandoned city, you'll encounter a series of complex puzzles and thought-provoking challenges. Sharpen your problem-solving skills by unlocking hidden passages, deciphering cryptic codes and discovering hidden objects. Uncover secrets that hide in the darkness, revealing layer after layer of the disturbing story unfolding before you. Delve into the lives of forgotten patients and hospital staff, gradually piecing together their stories and their connection to the mysterious pandemic. Will you be able to defeat the abandoned psychiatric hospital and unravel the mystery behind the True Virus?