Jusant
Jusant is a brand-new action-puzzle climbing game and a meditative journey to the top of a tall tower. Challenge yourself at your own pace, explore different paths, and unravel the secrets from a bygone civilization. Experience climbing like never before Master your climbing tools and watch your stamina meter to successfully navigate this mysterious and changing tower. As you go higher and hone your skills, you’ll have to figure out how best to use the tools at your disposal to get to where you want to go. Explore alternative paths to find clues about what happened here. Relax and bask in nature Play at your own pace. As you climb, you’ll come across breathtaking biomes full of flora and fauna, accompanied by a peaceful and atmospheric soundtrack. Brace yourself on arid, windy slopes, seek refuge in tunnels lit only by bioluminescence, and more. Journey with a companion made of water Meet the mysterious Ballast. This creature will help guide you throughout your journey by waking nature along your path and helping to reveal clues that will help you piece together the tower’s past and reach the top.