A.O.T. Wings of Freedom
An international hit anime "Attack on Titan" has come to the Xbox One! Battle is joined between the man-eating Titans and Eren and his companions. Experience the illusion of being in the anime, and controlling the flow of the story. The story from the anime, with a few original twists, is yours to experience!