ReactorX 2
Be an skilled android mechanic in ReactorX 2! The ultimate repair and power restoration challenge awaits you in puzzle game as you take on the aftermath of a pirate attack on your spaceship. With 5 different sectors to navigate and 30 levels of increasingly difficult challenges, you'll need to use all your skills and problem-solving abilities to restore power to your ship and get back on course.