Mystery Mine
Start your exciting adventure in Mystery Mine: dangerous monsters and bosses, arcane magic and decisions on which many lives depend! Can an average Joe save the world? About the game Mbonga used to be an ordinary worker in a small village far away from civilisation. Then he met an ancient Spirit who needed his help. The Spirit promised to protect Mbonga's village from great evil, so Mbonga decided to follow him to the Underworld. Gameplay Your goals are: - to find the way to the Underworld - to help the Spirit and save the village. On your way to these goals you'll fight mosters, overcome perilous obstacles, solve puzzles and learn more about this world's history.