King Leo
You are the king of the jungle and you battle through the majestic landscape of your empire. Overcome obstacles, fight your way through and send your opponents off with their tails between their legs. Get at them with a roar! Explore this funny, action-packed platform game with the brave King Leo – hours of fun guaranteed.