Hell Is Other Demons
Hell is Other Demons is an acclaimed fast-paced action-platform shooter, with Roguelite elements. “A Bullet Hell Set In Hell That's Heaven To Play” - Kotaku “Hell Is Other Demons goes the distance in its refined and frantic gameplay that captures the nostalgia of 8-bit arcade shooters.” 8/10 – Cultured Vultures “While some games use aesthetic to hide poorly considered gameplay, Hell is Other Demons has nothing to hide. It’s a simple concept, but it’s executed flawlessly.” 4.5/5 – Game Revolution Explore a sprawling, hand-crafted world full of demons, insanely over-the-top boss fights, and a heavy synthwave soundtrack. You grew up with the bullet hell arcade shooters which rewarded fast-decision making and creativity? Hell is Other Demons is crafted with expertly executed mechanics and bold, unforgettable style. Features: - Retro Bullet Hell Shooter - Fast-paced fair, but challenging, combat rewards practice and creativity. - A Campaign Through Hell - Explore an extensive world full with thousands of demons and wonderfully over-the-top bosses. - Arcade Mode - Fans of classic, high-score based arcade games will find a cozy home in this mode, with unlimited, procedurally generated action, and infinite replayability. - Unforgettable Style - Hell is Other Demons’ bold art style is backed up by a heavy synthwave soundtrack composed by Rémi Gallego, of The Algorithm, and retro sound effects by Magnus Pålsson, composer of the VVVVVV OST.