Car Service Simulator
Build, manage, and expand your own automotive service empire in Car Service Simulator, the ultimate business simulation game that combines realistic vehicle repair, customization, management, and open-world exploration. Repair vehicles, customize cars, negotiate with customers, and grow your workshop from a small local garage into a thriving automotive business. Become a Skilled Mechanic and Master Vehicle Maintenance Diagnose and repair critical vehicle components, including engines, brakes, suspensions, and transmissions. Use advanced tools and equipment to replace worn parts, rebuild engines, and handle complex repair jobs. Improve your skills, take on bigger projects, and become one of the most respected mechanics in the industry. Customize Vehicles and Improve Their Performance Create unique designs in a professional paint workshop. Install body kits, performance upgrades, and custom finishes to improve speed, handling, and appearance. Meet customer expectations, increase your reputation, and build a service center known for quality and excellence. Manage and Grow Your Auto Service Business Negotiate with customers, set competitive prices, and invest in better equipment. Buy, sell, and trade vehicle parts to maximize profits. The better you manage your business, the more customers and opportunities you will attract. Provide Professional Car Wash Services Restore vehicles to showroom condition using a variety of cleaning tools and washing equipment. Improve customer satisfaction by delivering detailed cleaning services and mastering every stage of vehicle care. Make Strategic Business Decisions Use an advanced negotiation system to secure better deals and improve customer relationships. Listen to customer needs, complete profitable jobs, and make smart investments to build a successful automotive service empire. Explore an Open World Full of Opportunities Visit junkyards to discover rare parts, search local markets for valuable deals, or order premium components online. Expand your business while exploring a fully interactive open world filled with opportunities and challenges. Build your own automotive service empire, master vehicle maintenance and repair, and maximize customer satisfaction. Repair, customize, wash, and manage your dream workshop in Car Service Simulator.