ANNIE: Last Hope is an HD voxel top-down shooting game set in the 1990s. After a sudden invasion of unknown creatures, Annie is separated from her fiancé and embarks on a perilous journey to find him. However, what seems like a simple search soon unravels into a web of conspiracies, revealing the dark secrets hidden beneath the end of the world... Thrilling Combat & Survival Grab your weapon and fight through relentless waves of monsters in a world overrun by the infected. Experience intense and action-packed shooting gameplay! Unique HD Voxel Art Style Highly stylized voxel environments where most objects are destructible, bringing an immersive and dynamic combat experience. Challenging & Unique Boss Fights Face off against horrifying bosses like the mutated head chef, an infected armored truck, and a deceitful faction leader. Each battle demands skill and strategy! Diverse & Engaging Levels From dense forests and abandoned schools to chaotic highways and confined elevators, every location presents fresh challenges and thrilling encounters. Immersive Story & Sound Design From the echoes of gunfire to the eerie whispers of a dying world, every sound enhances the atmosphere. Paired with a gripping narrative, you'll find yourself fully absorbed in Annie's journey. Love and betrayal, conspiracy and choice, humanity and survival... The truth of the apocalypse is waiting to be uncovered. Join Annie on her journey for survival and discover the Last Hope!