WILL: Follow The Light is a story-driven, first-person adventure puzzle game about a perilous personal journey through the harsh northern latitudes. To find peace and reunite with his family, Will must sail across endless waters, face numerous challenges, and ultimately discover himself. EXPLORE A STORY OF FATHERS AND SONS You play as Will, a lighthouse keeper on a remote island in the northern seas. The story begins during one of your typically solitary shifts when an unexpected radio message shatters the routine. A sudden disaster has struck your hometown, and your only son is missing. Determined to find him, you must set out on a quest aboard your sailing yacht, Molly, navigating the treacherous northern seas. The harder you search for your son, the more questions arise. What hidden truths lie in your bond with your own father? Where is your beloved wife? What has happened to your family? The answers are scattered across the unforgiving northern environments you explore — an abandoned island accessible only by sea, a mountain range traversable by dog sled, and your home now standing among ruins and accessible only on foot. Through the journey, you discover and confront truths about yourself, whether you’re ready for them or not. All of it to save your son… …or yourself?