Visage
ÖNEMLİ NOT: Oyun, keşfe odaklanır ve daha derin ve daha anlamlı bir deneyim yaratmak için gerilimi yavaşça arttırır. Oyunun hikayesi, sürreal görüntüler ve hemen göze çarpmayan ortam detayları ile açığa çıkar. Bu oyunun alışılmadık şekillerde zor bir oyun olduğunu dikkate alın. Visage, birinci şahıs bir psikolojik korku oyunudur. Hem esrarengiz bir şekilde rahatlatıcı hem de korkutucu derecede gerçekçi ortamları bir araya getiren, yavaş, atmosferik bir dünyada sürekli değişen gizemli bir evi keşfedin ve tam anlamıyla dehşet verici bir deneyimin keyfini çıkarın. Ortam Oyun, dehşet verici şeylerin gerçekleştiği büyük bir evin içerisinde oynanır. Kasvetli koridorlarda gezineceksiniz, her ölü odayı keşfedeceksiniz ve bir zamanlar bu evde yaşamış olan ölü ailelerin hatıraları zihninizde canlanırken sonsuz labirentlerde kaybolacaksınız. Sizin dışınızda başka hiçbir yaşam bulundurmayan bu çarpık ortam, sizi hayal bile edemeyeceğiniz yerlere götürür. Oyunun konusu Bu ev, dehşet verici bir geçmiş ile lekelenmiştir. Geçmişte bu evde aileler, kendi aile üyeleri tarafından vahşice öldürüldü, insanlar aklını yitirdi, birçoğu intihar etti ve başka tüyler ürpertici olaylar yaşandı. Her odanın hikayesi, görünmez bir tuval üstünde resmedilmiştir. Oyuncu olarak bu karanlık geçmişin bazı kısımlarını yeniden yaşayacaksınız ve geçmişin her parçası uykunuzu kaçıracak ve sizi dehşete düşürecektir. Çok yakında cehennemde ölülerin arasında olmayı dileyeceksiniz, ama ölmek bu yerden kurtulmanıza yardımcı olmayacak. Kaçacak mısınız yoksa gölgelerin arkasındaki gerçeği ortaya çıkarmaya mı çalışacaksınız? Karanlık varlıklar Evde ölen aileler size musallat olacak ve sizi tedirgin edecek. Onlar her hareketinizi izleyecek, her köşeden size bakacak, sizinle zihin oyunları oynayacak ve size saldırmaya çalışacak. Size neden musallat oluyorlar? Siz ne yaptınız? Bunun cevabını kendiniz bulmanız gerekecek. Oyun akışı Visage oyununda savunmasızsınız, sonraki köşede, sonraki kapıda veya ayaklarınızın altında sizi sinsice izleyen korkunç varlıklardan sizi hiçbir silah kurtaramaz. Anahtar öğeleri kaldırabilir, ortam ile etkileşimde bulunabilir ve bu kabustan kurtulmanıza yardımcı olabilecek veya sizi kabusun daha da derinlerine çeken eşyalar arayabilirsiniz. Ölmek oyunun bir parçasıdır. Ne pahasına olursa olsun dehşetten kaçınmalısınız, çünkü dehşet, karanlık varlıkları çeker. Akli dengenizi mümkün olduğunca korumak, ölülerin arasına katılmanızı önler. Bunu yapmak kolay olmayacaktır ve aklınızı yitirmemek için ışıkta durmak gibi yollar bulmanız gerekecek.