The Pixel Pulps Collection
Punchy, pulpy, thrilling novella-sized tales of cryptids, cults and camaraderie! The complete Pixel Pulps collection is available now, featuring Mothmen 1966, Varney Lake and Bahnsen Knights! Created by novelist Nico Saraintaris and artist Fernando Martinez Ruppel, Pixel Pulps fuse exceptional writing and stunning illustration, inspired by mid-20th century pulp fiction and 80s home computer graphics. Included: Mothmen 1966 A young couple, a gas station owner, and a paranormal investigator get caught up in a terrifying conspiracy taking place at the edge of their reality, where nightmare creatures lurk, and the mysterious men in black lie in wait… Varney Lake Summer, 1954. A perfect vacation awaits three best friends, playing games, making crazy plans, and running from bullies... Until they meet the vampire. What really happened that summer at Varney Lake? Bahnsen Knights 1986, Tornado Alley, USA… Go undercover as Boulder, an agent infiltrating the notorious religious cult known as the Bahnsen Knights. Face off against occultists, biblical storms, and an enigmatic car salesman turned preacher as you investigate the disappearance of a fellow agent and close friend.