RunBean Galactic
Run, jump and roll your way to a new high score as hazards and bonuses pop up all around the planet! Step into the shoes of RunBean, an astronaut who landed on a hazardous planet that tries its best to kill the intruder! Try to delay your inevitable fate by running around the diminutive 2D globe, jumping over spikes, sliding under killer platforms, collecting bonuses and quickly reacting to sudden direction changes! The longer you stay alive, the higher your score will climb and the more envious the next poor space travelers visiting this planet will be.