Mechanita
Puzzle your way through a steampunk world of precision platforming and roving robots! Get ready for a steampunk-themed adventure in Mechanita, a side-scrolling platformer packed with brainteasing pixel art stages! Take control of a goggled heroine as she carefully navigates 50 unique levels of gradually increasing complexity. Run, jump and shoot with precision as you try to reach the airship at the far end of each stage. Avoid spike traps and roving enemies, hop on prop-driven lifts, use your blaster to stun robotic foes and jump on their heads to reach greater heights! Will you master this wonderfully mechanized world or fall victim to its clockwork creations?