Lost Grimoires: Stolen Kingdom
An alchemist's apprentice returns home from university to finish her training under a great master. Things go awry when she revisits her family home, where dark secrets and the mystery of her parents' disappearance lie buried. She will embark on a quest that can potentially change the faith of the entire realm and her own future forever.