Greed Series
Discover breathtaking hidden-object sci-fi thrillers of mysterious secrets and attempted sabotage in Greed Series. The stories take you into a world full of intrigue, inexplicable phenomena and exciting adventures. The interplay of action, tension and mysterious elements captivates the player and makes them root for the characters. With the integration of mini-games and puzzles, you take an active part in the action. These interactive elements add an additional level of excitement to the story and make the gaming experience even more intense. In the Greed Series, use your wits as logical thinking and problem-solving skills are needed to solve the puzzles and reveal the secrets. Will you find all the answers and finish the Greed Series?